Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Mon 20 Jun 2011 - 09:13:48 MET DST

Dnia 19.06.2011 Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał/a:

> hm...
>
> gdy dzwonie do linii obsługującej DSL to zwykle rozmawiam z kompetentną
> panią która dzwoni do technika sprawdza stan łącza i ewentualnie zleca
> wyjazd ekipy. Która potrafiła przyjechać nawet w ten sam dzień.

I za DSL płacisz tyle samo co za Neo? Akurat iDSL w ofercie & jest wg mnie
wzorowo prowadzoną usługą - wiele lat miałem to łącze i nigdy nie miałem
problemów ze serwisem. Przy czym niestety cena idsl obecnie jest już mało
adekwatna np do cen dostepnych symetryków.

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".