Dnia 19.06.2011 Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał/a:
> RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Hello Sergiusz,
>>
>> Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:
>>
>> [...]
>>
>>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
>>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
>>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i
>>> uprawnienia administracyjne i wie o czym opowiadasz.
>>
>> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
>> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
>> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
>
> hm...
>
> gdy dzwonie do linii obsługującej DSL to zwykle rozmawiam z kompetentną
> panią która dzwoni do technika sprawdza stan łącza i ewentualnie zleca
> wyjazd ekipy. Która potrafiła przyjechać nawet w ten sam dzień.
I za DSL płacisz tyle samo co za Neo? Akurat iDSL w ofercie & jest wg mnie
wzorowo prowadzoną usługą - wiele lat miałem to łącze i nigdy nie miałem
problemów ze serwisem. Przy czym niestety cena idsl obecnie jest już mało
adekwatna np do cen dostepnych symetryków.
-- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.Received on Mon Jun 20 09:15:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Jun 2011 - 09:40:01 MET DST