Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 11:02:08 MET DST
Message-ID: <itkdua$6ci$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Sergiusz,
>
> Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i
>> uprawnienia administracyjne i wie o czym opowiadasz.
>
> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.

hm...

gdy dzwonie do linii obsługującej DSL to zwykle rozmawiam z kompetentną
panią która dzwoni do technika sprawdza stan łącza i ewentualnie zleca
wyjazd ekipy. Która potrafiła przyjechać nawet w ten sam dzień.
Received on Sun Jun 19 11:05:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 19 Jun 2011 - 11:40:01 MET DST