Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jun 2011 - 23:06:19 MET DST
Message-ID: <iu09se$rn1$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Sergiusz Rozanski wrote:
> Dnia 19.06.2011 Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał/a:
>> RoMan Mandziejewicz wrote:
>>> Hello Sergiusz,
>>>
>>> Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:
>>>
>>> [...]
>>>
>>>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
>>>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
>>>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i
>>>> uprawnienia administracyjne i wie o czym opowiadasz.
>>>
>>> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla
>>> biznesu" ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych
>>> techników z uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
>>
>> hm...
>>
>> gdy dzwonie do linii obsługującej DSL to zwykle rozmawiam z
>> kompetentną panią która dzwoni do technika sprawdza stan łącza i
>> ewentualnie zleca wyjazd ekipy. Która potrafiła przyjechać nawet w
>> ten sam dzień.
>
> I za DSL płacisz tyle samo co za Neo? Akurat iDSL w ofercie & jest wg
> mnie wzorowo prowadzoną usługą - wiele lat miałem to łącze i nigdy
> nie miałem problemów ze serwisem. Przy czym niestety cena idsl
> obecnie jest już mało adekwatna np do cen dostepnych symetryków.

no właśnie płacę więcej za nibyto taki sam internet... :)
Received on Thu Jun 23 23:10:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 23 Jun 2011 - 23:40:01 MET DST