W dniu 2011-05-19 00:30, Łukasz Jagiełło pisze:
> Dnia 18.05.2011 Mikołaj Jopczyński<mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał/a:
>> Teraz przyklad.
>>
>> Kupuje samochod. Samochod sie psuje, dealer/komisant umywa rece.
>> Czy przyjdzie RZOND, zabierze moj popsuty i da mi dobry, sprawny - albo
>> kaze zabrac dealerowi i zaplacic mi odszkodowanie, ze auto sie zepsulo -
>> przeciez to byl MOJ wybor.
>>
>> Po prostu abstrakcja i populizm :(
>
> A nie sądzisz, że pisanie przy ogłoszeniach sprzedaży samochodu, że
> bezwypadkowy mimo iż miesiąc wcześniej był przysłowiowym przystankiem
> autobusowym to oszustwo ? Klient powinien być świadomy tego co kupuje i
> wtedy dokonywać wyboru, a nie odprawiać czarną magię, żeby odgadnąć
> wszystkie oszustwa sprzedającego. Oszustwo powinno być piętnowane i
> ukrucane prawnie. Albo ISP napisze jasno i wyraźnie co oferuje, a jeżeli
> nie to klient powinien mieć prawo dochodzenia swoich praw. Jasne powinno
> być, że jeżeli klient kupuje powiedzmy 1Gb łącza za 100zł to szanse
> zobaczenia tego ma np. w 1% czasu albo jeszcze mniej.
>
Oczywiscie, ze oszustwo - ale czy tutaj interweniuje panstwo? Albo kogos
za raczke prowadzi?
Przykladow mozna mnozyc. Uparli sie na internet, bo to "medialne"...
-- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnlineReceived on Thu May 19 06:45:05 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 May 2011 - 07:40:00 MET DST