Dnia 18.05.2011 Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał/a:
> Teraz przyklad.
>
> Kupuje samochod. Samochod sie psuje, dealer/komisant umywa rece.
> Czy przyjdzie RZOND, zabierze moj popsuty i da mi dobry, sprawny - albo
> kaze zabrac dealerowi i zaplacic mi odszkodowanie, ze auto sie zepsulo -
> przeciez to byl MOJ wybor.
>
> Po prostu abstrakcja i populizm :(
A nie sądzisz, że pisanie przy ogłoszeniach sprzedaży samochodu, że
bezwypadkowy mimo iż miesiąc wcześniej był przysłowiowym przystankiem
autobusowym to oszustwo ? Klient powinien być świadomy tego co kupuje i
wtedy dokonywać wyboru, a nie odprawiać czarną magię, żeby odgadnąć
wszystkie oszustwa sprzedającego. Oszustwo powinno być piętnowane i
ukrucane prawnie. Albo ISP napisze jasno i wyraźnie co oferuje, a jeżeli
nie to klient powinien mieć prawo dochodzenia swoich praw. Jasne powinno
być, że jeżeli klient kupuje powiedzmy 1Gb łącza za 100zł to szanse
zobaczenia tego ma np. w 1% czasu albo jeszcze mniej.
-- Pozdrawiam, Łukasz JagiełłoReceived on Thu May 19 00:35:02 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 May 2011 - 00:40:01 MET DST