Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 14:51:59 MET DST

W dniu 2011-04-28 12:29, Tomasz Śląski pisze:

> Co do stałości tych kosztów względem kontentu masz rację, ale jw: jest
> różnica w zależności od tego, do jakich zasobów klient głównie generuje
> ruch - pytanie "z tepsą krajową, czy bez" jest nadal aktualne i nadal
> wpływa na wartość kontraktu.

Tom, ale o tym to ja pisałem, sprawę rozumiem i o nią również swojego
czasu walczyłem :-) Chociaż walka była wówczas nierówna i w pewnym
stopniu niesprawiedliwa: głównie awanturowali się ci, u których stał
kontent,a nie ISP obsługujący drobnicę. Zresztą chyba sam pamiętasz -
pierwsza duża awantura była jeszcze za czasów Grabosia, a my to
życzliwie rozdmuchaliśmy :-)

Wtedy ci posiadacze pokoi dumnie zwanych serwerowniami awanturowali się,
że muszą płacić za łącza do tepsy, nie mówiąc ile liczą sobie od
posiadaczy serwerów w tych pokojach.