Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 14:46:43 MET DST

W dniu 2011-04-28 12:19, Ziolko pisze:

> Na pewno??
>
> Aby przesyłąć video, p2p potrzebne jest DUŻE pasmo i PRZEZ CAŁY CZAS.
>
> Czyli rezygnujemy z overbookingu i sprzedajemy łącze takie jakie chcesz??

Nie, właśnie do tego służy overbooking, zarówno na backhaulu, jak i na
łączach międzyoperatorskich.

Video... 5 lat temu łącze operatorskie 1 Gps kosztowało...? A dziś??

Poza tym p2p wcale nie jest aż tak pasmożerny, jak wszyscy straszą. Trzeba
a. zrozumieć
b. wiedzieć, jak

no i oczywiście mieć więcej klientów.

> Dzięki temu masz 4 M za 50 PLN.
> Zdajesz sobie sprawę, ze cena 12,5 PLN za 1 M jest mało realna??

Nie, mam 5 Mbps za coś ponad 140 zł.

> Wiesz, ze potrzebna utrzymywać serwis/hotline/płacic
> prąd/wodę/ogrzewanie/ księgowość etc ....

Czyli wynika z tego, że oprócz powyższego, opłacam też fotel prezesa :-P

> noooo 1:500 - takiego to nigdy nie widziałem.

Czyli mało widziałeś :-)