Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: JanuszR <rniski_at_op.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 21:48:18 MET DST

> Ja pier... jeśli masz niższą cenę za brak P2P a gdy jest wyższą to
> znaczy, że bierzesz pieniądzeza P2P. P2P którego w ogóle nie świadczysz.
> I ja nawet rozumiem motywację itp itd, ale niestety nie mogę tego uznać
> za neutralne.

Zatem uważasz, że ISP nie ma prawa kształtować swojej oferty? Dlaczego
to nie jest neutralne? Nie ingeruję w treści, nie daję priorytetów na
umówione hostingi, nie wycinam Internetu po kawałku. Klient nie życzy
sobie mieć p2p to nie ma, chce to ma, nie ma niczego pod stołem. Nie
uważasz, że to od klienta powinna zależeć decyzja a nie od regulatora?

> Ale klient ma te wszystkie Å‚Ä…cza ???
Może iść do dowolnej z przedstawionych, wszyscy mają "zasięg".
Zwyczajowo umowy są prawie wyłącznie bezterminowe, trzymam ich właściwie
nie wiem czym, chyba jakością. Brałem terminówki przez rok i ciągną się
jak smark. Zrezygnowałem ponieważ zauważyłem znaczący spadek przyrostu
abonentów.

JanuszR