Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 21:44:32 MET DST

W dniu 2011-04-27 21:07, niusy.pl pisze:
> Ja pier... jeśli masz niższą cenę za brak P2P a gdy jest wyższą to
> znaczy, że bierzesz pieniądzeza P2P. P2P którego w ogóle nie świadczysz.
> I ja nawet rozumiem motywację itp itd, ale niestety nie mogę tego uznać
> za neutralne.

Już raz pytałem ale zapytam jeszcze raz - jesteś "niewydarzonym" ISP czy
konsumentem który uważa, że wszystko mu się należy najlepiej za dopłatą.

Dostałeś odpowiedź, której nie można było nie zrozumieć.

Ostatnia próba a potem lecisz do dev null...

ISP stawia nadajnik, wie, że podłączy do niego 10 klientów 1Mbps/256Kbps
korzystających z p2p bo przy większej ilości stacja bazowa pakietowo
"nie wyrobi" - technologia. Jednocześnie kalkuluje, że do tej samej
stacji bazowej podłączy 20 klientów 1Mbps/256Kbps.

Czy nie potrafisz pojąć, że ISP świadczą USŁUGI DOSTARCZENIA INTERNETU
- inaczej będzie kształtował się koszt usługi w Pciumu Dolnym a inaczej
w Warszawie.

EOT - bo nie mam zapału do edukowania "MAŁAPETÓW" :-) (fajne to słowo)

--
Bartłomiej Borkowski