Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 22:30:07 MET DST

Użytkownik "JanuszR" <rniski@op.pl>

> Zatem uważasz, że ISP nie ma prawa kształtować swojej oferty?

No chyba ma, ale nie tak, że cudze usługi oferuje lub nie.

> Dlaczego to nie jest neutralne? Nie ingeruję w treści, nie daję
> priorytetów na umówione hostingi, nie wycinam Internetu po kawałku.

Jak nie jak tak ?

> Klient nie życzy sobie mieć p2p to nie ma, chce to ma, nie ma niczego pod
> stołem. Nie uważasz, że to od klienta powinna zależeć decyzja a nie od
> regulatora?

Nie wystarczy by nie załączał programów P2P ???

> Może iść do dowolnej z przedstawionych, wszyscy mają "zasięg". Zwyczajowo
> umowy są prawie wyłącznie bezterminowe, trzymam ich właściwie nie wiem
> czym, chyba jakością. Brałem terminówki przez rok i ciągną się jak smark.
> Zrezygnowałem ponieważ zauważyłem znaczący spadek przyrostu abonentów.

No ale to klienci nie mają wszystkich łącz tylko każdy z nich ma jedno. Nie
kupią sobie np 5 łącz tylko po to by mieć wszystkie potrzebne usługi. I Ty
też nie oferujesz włączania i wyłączania pojedynczych usług tylko całych
pakietów usług.