Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 21:51:12 MET DST

W dniu 2011-04-27 21:11, niusy.pl pisze:

> Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b.borkowski@borkow.org>

> Nie, to Ty jesteś pieniaczem, ja tylko napisałem jak uważam. A że
> regulowanie jest złe to prawda tylko ...

Gdybyś napisał jak uważał to bym pomyślał - "debil" i wrócił do swoich
zajęć... Ale Ty próbujesz ZAKRZYCZEĆ i wmówić wszystkim innym że Twoja
Rzeczywistość jest Jedyna Słuszna...

> 1. ciągle nie każdy może konkurować

Konkurować może każdy - mi pasowały czasy kiedy Neostrada była po 100zł.
Spójrz ile w UK kosztuje takie samo łącze jak u nas - u nich 25 Funtów u
nas 45zł...

> 2. bez tego regulowania masz np gg. Jakoś rynek nie zweryfikował.

GG ? nie rozumiem...

--
Bartłomiej Borkowski