Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Piotr Gackiewicz <gacek_at_intertele.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 10:15:40 MET DST

Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska@supermedia.pl> wrote:
> a co do sprawozdań to nie zaczynajcie znowu, bo mogę się odwzajemnić;
> dzwonią do nas jakieś malapety, które chcą się dowiedzieć jaki mają
> login do systemu inwentaryzacyjnego,

Ja też się mogę odwzajemnić:

Dzwonię do Urzędu w sprawie podpisanych certyfikatów do komunikacji PLICBD i
pytam:

Czy koniecznie muszę osobiście fatygować się do Warszawy po zestaw
podpisanych certyfikatów _serwerowych_ ("publicznych", requesty
generowałem ja i nie przekazywałem kluczy prywatnych).
Dlaczego nie można ich przesłać mailem lub pocztą na płytce?

Na to słyszę od jakiegoś MALAPETY, że nie można przesłać, bo to są dane
osobowe i wogóle takie procedury i że mam skończyć tę dyskusję.

Tak przy okazji, to siÄ™ zastanawiam, po co nam delegatura UKE w Rzeszowie,
(jeśli już koniecznie trzeba osobiście), skoro nie przewidziano możliwości
odbioru takich rzeczy w delegaturze?
Tylko każecie jechać 600km + jeden roboczodzień zmarnowany.
Pocieszenie, że "ze Szczecina też jeżdżą" jakoś mnie nie zadowala.

PS.
Serdeczne pozdrowienia dla dyrektora delegatury w Rzeszowie :-).

--
Piotr Gackiewicz