Re: Wywłaszczenie....

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 08:25:26 MET DST

>A Panu wszystko w tej Pana sieci zawsze działa?

nie zawsze i nie wszystko
ale ja nie wymagam (pod presja zapowiedzanych tu kontroli i przewidzianej w
ustawie kary), zeby ktos cos dla mnie robil przy pomocy nie dzialajacej
sieci

jezeli w ostatnim dniu terminu platnosci klientowi nie bedzie dzialac usluga
internetowa i z tego powodu nie zaplaci faktury, to nie nalicze mu odsetek,
chociaz moglby zaplacic fakture na poczcie
ale ja od tego klienta dostaje pieniadze dobrowolnie, a nie pod przymusem w
formie podatkow, wiec mnie na tym kliencie zalezy