Re: Wywłaszczenie....

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 08:23:41 MET DST

W dniu 2011-04-18 22:48, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:

> oczywiscie ze bedziemy weryfikować

Oczywiście - już widzę tą armię urzędników jeżdżących i sprawdzających
czy poprawnie podane są azymuty sektorów w technologii 2,4 GHz stojących
na czyimś dachu we wsi X :)

Stąd pytanie wogóle o sens takich sprawozdań, bo one przez BARDZO dużą
liczbę operatorów zostaną wypełnione na chybił-trafił.

Tak sobie rozmawiam z kilkoma dostawcami w moim regionie i tylu słów na
"k" jakie usłyszałem o ostatnich sprawozdaniach to nie słyszałem pewnie
od początku naszej znajomości. I to od bardzo spokojnych ludzi. Zatem
coś jest na rzeczy.

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym