Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 21:23:36 MET

Dnia 16-03-2011 o 19:48:07 Icek <icek@do.pl> napisał(a):

> jeżeli ustawodawca przewidział konieczność inwentaryzacji to nie
> pozostaje nam nic innego jak jej dokonać.

Reszty czytac mi sie nawet nie chcialo, bo trudno czytac "potulne ciele",
ktore zrobi wszystko, co urzednicy/politycy sobie wymysla i jeszcze temu
przyklasnie z zachwytem...

Zamiast dazyc do jak najmniejszej ingerencji panstwa w gospodarce, to
jeszcze przyklaskujemy coraz wiekszej inwigilacji urzednikow w nasze
interesy.

A urzednicy sie ciesza, bo dzieki takim jak powyzej, maja prace i moga
sobie wymyslac kolejne bzdurne ustawy, by pokazac narodowi, jak to bardzo
sa potrzebni... ech...