Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 21:32:27 MET

jurajski Jaskiniowiec wrote:

> Reszty czytac mi sie nawet nie chcialo, bo trudno czytac "potulne
> ciele", ktore zrobi wszystko, co urzednicy/politycy sobie wymysla i
> jeszcze temu przyklasnie z zachwytem...
>
> Zamiast dazyc do jak najmniejszej ingerencji panstwa w gospodarce, to
> jeszcze przyklaskujemy coraz wiekszej inwigilacji urzednikow w nasze
> interesy.
>
> A urzednicy sie ciesza, bo dzieki takim jak powyzej, maja prace i moga
> sobie wymyslac kolejne bzdurne ustawy, by pokazac narodowi, jak to
> bardzo sa potrzebni... ech...

Ale też nie możemy mieć o to pretensji do UKE. Jest ustawa i jak sądzę
UKE zrobi co może by zredukować jej negatywne efekty.

Ludzie którzy stoją za takimi ustawami mają o wiele większe wpływy,
władzę i możliwości działania niż całe nawet UKE.
Przeciwko nim nie można występować bezkarnie i jeśli już to dobrze
byłoby w ważnej sprawie bo samobójstwo można popełnić tylko raz...