Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 08:18:03 MET

> Ciut nietrafione porównanie - ja kupuję określone parametry. Jak mi się
> nie podoba to idę gdzie indziej Tu określone parametry narzuca mi urząd
> reprezentujący państwo i nie mogę iść gdzie indziej.

Głupie pytanie: czy była sprawa, którą zgłosiłeś do UKE i nie została
rozwiązana? Bo w sumie wszyscy biją pianę o jakieś 95% - tylko pytanie
kogo to wogóle dotyczy. 5% to prawie jak percentyl w łączu :) -
zostawiony na sytuacje nieprzewidywalne. Nie wiadomo, co oznacza te 5%,
ale raczej jest to na poziomie pomijalnego błędu - może dotyczy sytuacji
odpowiedzi na pisma, na które nie wiadomo co odpowiedzieć - takie też
pewnie są, a część wymaga dłuższych badań itd :)

Nie ma co się czepiać 5%.

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym