Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 09:05:38 MET

Dnia 2011-03-16, o godz. 08:18:03
crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma.wcale> napisał(a):

> Głupie pytanie: czy była sprawa, którą zgłosiłeś do UKE i nie została
> rozwiązana? Bo w sumie wszyscy biją pianę o jakieś 95% - tylko

Na razie nie - ale może akurat nie załapałem się na 5% ;-)

> pytanie kogo to wogóle dotyczy. 5% to prawie jak percentyl w łączu :)
> - zostawiony na sytuacje nieprzewidywalne. Nie wiadomo, co oznacza
> te 5%, ale raczej jest to na poziomie pomijalnego błędu - może
> dotyczy sytuacji odpowiedzi na pisma, na które nie wiadomo co
> odpowiedzieć - takie też pewnie są, a część wymaga dłuższych badań
> itd :)
>
> Nie ma co się czepiać 5%.

Szczerze powiem że wolałbym nie wiedzieć ile spraw jest załatwianych
poza terminem - zwłaszcza że o ile do planów mamy powszechny dostęp to
do efektów już nie. Jakoś tak spokojniej bym spał ;-)

Co do czasu odpowiedzi na pisma to tu akurat jest precyzyjnie określony
czas i nie ma opcji że nie można odpowiedzieć. Najwyżej odpowiada się
że się nie wie i sprawie nadaje się dalszy bieg zapytując np. eksperta
z zewnątrz czy sąd. Porównując sytuację to np. byłoby tak gdybyś
działał wg Twojej propozycji: wystawiasz FV za usługę bez
wyszczególnienia czy gotówka czy przelew i mimo terminu płatności
klient nie płaci bo nie wie jak. ;-)

Kończąc: cała sprawa zaczęła się od moje - żartobliwej - uwagi i
rozwinęła dość poważnie po raz kolejny mi pokazując że w sprawach
urzędowych urzędnicy poczucia humoru nie mają. Niestety - bo żyłoby się
ciut przyjemniej.

Zdrówko