Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 07:46:55 MET

Dnia 2011-03-15, o godz. 17:50:57
Grzegorz Staniak <gstaniak@gmail.com> napisał(a):

> No jasne. A jeśli operator ustala dostępność łącza na 99.99%, to
> znaczy, że zakłada sobie z góry, że będzie ci raz na miesiąc wyłączał
> sieć na 5 minut?

Ciut nietrafione porównanie - ja kupuję określone parametry. Jak mi się
nie podoba to idę gdzie indziej Tu określone parametry narzuca mi urząd
reprezentujący państwo i nie mogę iść gdzie indziej.

> Nie przyszło ci do głowy, że to po prostu założenie normatywne?

A nie przyszło Ci do głowy że każdy urząd ma określone ustawowo terminy
w których powinien rozwiązać 100% spraw? Czyli w jakim terminie
odpowiedzieć i w jakim wydać konkretną decyzję? Zdaję sobie oczywiście
sprawę że 100% to utopia bo są przypadki losowe ale odgórne zakładanie
że co 20 sprawa sprawa potrwa nie przepisowy czas a nie wiadomo ile
pokazuje jak naprawdę traktują nas urzędnicy.

Zdrówko