Re: Info z UKE

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 01:00:39 MET

Dnia 2011-03-10, o godz. 17:24:33
ącej. Icek <icek@do.pl> napisał(a):

> jak traktujesz jak idiote to w końcu trafiasz na klienta który
> twierdzi: "ja jestem informatykiem, idiote Pan ze mnie robi".

Z drugiej strony dzwonisz na blulajn przypadkiem będąc u znajomych i
informujesz: dobry wieczór; nazywam się xxx yyyy: na tym numerze jest
neostrada - dzieje się to i to; objawy wskazują na to i to; system
podłączonego komputera to Ubuntu; objawy wskazują na to i to. Po czym
blondi na blulajn zadaje pierwsze pytanie: czy ma pan koło zegarka taką
ikonkę? W tym momencie wiem że tzw. "konsultant" ma mnie w dupie i
nawet nie słucha co ja do niego mówię. I wtedy informatykowi włącza się
bofh-mode i odpowiada: ale ja tu mam czarny ekran i żadnej ikonki. ;-)

Żeby skrócić komentarze: wiem jak wygląda bulajn i ogólnie call-center
 miałem okazję poznać to od środka przez kilka lat jako administrator
 bazy danych a potem szef działu IT w firmie z tego żyjącej.
 Doświadczeni bezcenne - potrafię telefonicznego akwizytora spławić w
 20-30 sekund ;-)

Zdrówko