Re: Info z UKE

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 17:24:33 MET

W dniu 2011-03-09 18:23, Slawek Kotynski pisze:

> Ale to nie jest powód, żeby _wszystkich_ klientów traktować jak idiotów.
> Zresztą od strony klienta to całkiem wesoło wygląda, tylko żarty
> bardziej ponure.
jak traktujesz jak idiote to w końcu trafiasz na klienta który twierdzi:
"ja jestem informatykiem, idiote Pan ze mnie robi".

Jak wymagasz podstawowej wiedzy to się dowiesz: "jestem z opieki
paliatywnej, nie mam pojęcia na temat komputera"

Ja zawsze zaczynam standardowo "proszę kliknąć w ikonkę połączenia
sieciowego". Po tym oceniam czy ktoś ma pojęcie czy nie choć czasami
bywa też to mylące.

Icek