W dniu 2011-03-09 18:23, Slawek Kotynski pisze:
> sqniC wrote:
>
>> W dniu 2011-03-07 20:22, Slawek Kotynski pisze:
>>
>>> Poprawiamy problem i idziemy do klienta sprawdzać, że jest dobrze? ;)
>>
>> Zdecydowanie nie, jeśli masz usługę OK to 9X% serwisów wygląda tak, że
>> problem leży po stronie sprzętu lub niewiedzy Klienta - każdy ISP w
>> tym temacie opowie Ci dziesiątki anegdot, zresztą poczytaj sobie ten
>> wątek.
>
> Ale to nie jest powód, żeby _wszystkich_ klientów traktować jak idiotów.
> Zresztą od strony klienta to całkiem wesoło wygląda, tylko żarty
> bardziej ponure.
jak traktujesz jak idiote to w końcu trafiasz na klienta który twierdzi:
"ja jestem informatykiem, idiote Pan ze mnie robi".
Jak wymagasz podstawowej wiedzy to się dowiesz: "jestem z opieki
paliatywnej, nie mam pojęcia na temat komputera"
Ja zawsze zaczynam standardowo "proszę kliknąć w ikonkę połączenia
sieciowego". Po tym oceniam czy ktoś ma pojęcie czy nie choć czasami
bywa też to mylące.
Icek
Received on Thu Mar 10 17:25:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 10 Mar 2011 - 17:40:01 MET