Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 01:48:57 MET

On 10.03.2011, kyob <kyobe@wp.pl> wroted:

> Dla mnie wskaźnikiem jakości są zadowoleni klienci

Ponawiam prośbę: zamiast mantrować swoje prawdy wiary, doczytaj
o asymetrii informacyjnej i jej wpływie na rynek. Jeśli nie
rozumiesz, że bez bezstronnej informacji o przedmiocie transakcji
nie ma żadnego "wolnego rynku", to jest to tylko twój problem.

GS

--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>