Re: Info z UKE

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 09:29:55 MET
Message-ID: <1604402568.20110311092955@pik-net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Hello Maciek,

Friday, March 11, 2011, 1:00:39 AM, you wrote:

[...]

> Żeby skrócić komentarze: wiem jak wygląda bulajn i ogólnie call-center
> miałem okazję poznać to od środka przez kilka lat jako administrator
> bazy danych a potem szef działu IT w firmie z tego żyjącej.
> Doświadczeni bezcenne - potrafię telefonicznego akwizytora spławić w
> 20-30 sekund ;-)

Dziwne - mi powiedzenie "dziękuję" i odłożenie słuchawki zajmuje mniej
czasu. Siakoś nie oddzwaniają.

-- 
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
Received on Fri Mar 11 09:30:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 Mar 2011 - 09:40:02 MET