Re: Info z UKE

Autor: Slawek Kotynski <smieciarz_at_askar.com.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 18:38:24 MET

Sied@r wrote:

> Do UKE tak - ale skąd pewność, że klient nie pracuje dla konkurencji i
> interesują go dość specyficzne dane. W większości firm takie dane są w
> miarę poufne.

Ciężkie jest życie ISP, ale cóż robić?
Tój arument mnie zupełnie nie przekonuje; wręcz przeciwnie,
jest raczej argumentem "za" a nie "przeciw", bo akurat w moim
interesie leży, żeby konkurencja dawała sobie wzajemnie po
tyłkach. Niech się ISP więcej zastanwia nad tym jak mi dogodzić,
niech się stara o jakość usług i kombinuje, jak to pogodzić
z walką cenową, zamiast tępić konkurencję metodami wywiadowczymi,
co w ogólnym rachunku psuje poziom usług dostępnych na rynku.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka