Re: przykład praktyczny :)

Autor: ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 16:30:47 MET
Message-ID: <il5i3g$ah$2@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-03-08 16:15, Daniel Kulesza pisze:
> W dniu 2011-03-08 14:16, niusy.pl pisze:
>>
>> Użytkownik "mk" <hover27@poczta.onet.pl>
>>
>>>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
>>>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
>>>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
>>>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
>>>>
>>>> wojtek
>>>>
>>> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za
>>> awarie wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych
>>> pieniedzy, klient tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.
>>
>> A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
>> usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
>> nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.
>
>
> a czemu to ma być obowiązek operatora ?
>
> Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam
> się zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
> technicznych.

hmm operatorzy mogą mieć kilka łącz to i user może ;)

Wszakże sa routery z kilkoma WANami - z 2 na pewno ;-P
Received on Tue Mar 8 16:35:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 16:40:01 MET