Re: przykład praktyczny :)

Autor: ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 16:28:41 MET

W dniu 2011-03-08 15:54, niusy.pl pisze:

> Użytkownik "Ziolko" <ziolek70@interia.pl>
[..]

> A ja myślisz kupię ?

> Już wiem, to co postuluję wszędzie by infrastruktura była własnością
> lokalną. I jak się lokalna społeczność nie umie zorganizować w sprawie
> klucza czy czego tam bądź to ponosi konsekwencje, ale żeby klient miał
> ponosić konsekwencje za wszystkich to kompletna głupota jest. Nie na tym
> jego rola polega !!!

> Mnie się wydaje, że Ty nie rozumiesz czym różni się klient od usługodawcy.

Dałem drastyczne ceny, ale tak łatwiej pokazac co mogłoby sie dziać.

wg twojego pomysłu było by to przerzucone koszty na ISP, a to prowadzi
do nadużyć.

Swoją droga to lepiej aby sie pojawiły takie pomysły i można byłoby nad
nimi dyskutować niz miałby sie pojawic jako zapis ustawowy ...

Trzeba tak wypośrodkować aby klienci byli zadowolenie, ale tak aby ISP
nie dostał w d........