W dniu 2011-03-08 15:34, niusy.pl pisze:
>
> U偶ytkownik "Lee" <lee23@poczta.onet.pl>
>
>>
>> I dlatego najpro艣ciej jest wprowadzi膰, zamiast tych wszystkich chorych
>> proponowanych zapis贸w o gwarancjach na poziomie 90%, obowi膮zkowy wpis
>> do umowy o szybko艣ci gwarantowanej. Wtedy brak szybko艣ci
>> gwarantowanej->zg艂oszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
>> godzin = mo偶liwo艣膰 z艂o偶enia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
>> miesi臋cznego. A szybko艣ci gwarantowane ka偶dy ustali sobie sam i
>> odpowiednio wyceni takie taryfy.
>
> Na grzyba mi 1/30 abonamentu jak np przez ca艂y 艂ikend nie mog艂em
> korzysta膰 ?! Co mi po 1/30 jak internet chodzi kulawo codziennie
> wieczorem kiedy nawet nie da si臋 zg艂osi膰 reklamacji ? To s膮 wszystko
> jakie艣 bezsensy. Jedynym sposobem na z艂ego dostawc臋 jest zmiana na
> lepszego. U艂atwiaj膮c natychmiastow膮 zmian臋 dostawcy masz praktycznie
> pewno艣膰, 偶e s艂abi zostan膮 wyeliminowani. Tylko do tego trzeba
> wyeliminowa膰 umowy terminowe z rynku.
i zrobic dodatkowo "czarna liste" klientow ;)
-- bluuuReceived on Tue Mar 8 17:35:03 2011
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 17:40:02 MET