Re: przykład praktyczny :)

Autor: Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 16:15:49 MET
Message-ID: <il5hkt$ink$2@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-03-08 14:16, niusy.pl pisze:
>
> Użytkownik "mk" <hover27@poczta.onet.pl>
>
>>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
>>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
>>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
>>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
>>>
>>> wojtek
>>>
>> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za
>> awarie wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych
>> pieniedzy, klient tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.
>
> A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
> usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
> nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.

a czemu to ma być obowiązek operatora ?

Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam
się zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
technicznych.
Received on Tue Mar 8 16:20:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 16:40:01 MET