Re: przykład praktyczny :)

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 08:09:26 MET
Message-ID: <il7938$8u7$1@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response

Użytkownik "Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl>

>>>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
>>>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
>>>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
>>>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
>>>>
>>>> wojtek
>>>>
>>> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za
>>> awarie wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych
>>> pieniedzy, klient tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.
>>
>> A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
>> usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
>> nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.
>
>
> a czemu to ma być obowiązek operatora ?

A temu, że jest usługodawcą. Klient nie po to płaci by dostał usługę tylko
jak siÄ™ akurat uda.

>
> Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam się
> zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
> technicznych.

He ? Klient ma robić za usługodawcę ? Weź Ty się zastanów.
Received on Wed Mar 9 08:10:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Mar 2011 - 08:40:01 MET