Re: przykład praktyczny :)

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 14:16:10 MET
Message-ID: <il5a6s$fu9$1@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "mk" <hover27@poczta.onet.pl>

>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
>>
>> wojtek
>>
> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za awarie
> wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych pieniedzy, klient
> tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.

A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego usługę
na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma nie do
kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.
Received on Tue Mar 8 14:20:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 14:40:01 MET