Re: Info z UKE

Autor: Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 16:13:35 MET

W dniu 2011-03-08 13:17, niusy.pl pisze:

> Użytkownik "Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl>

> Kto to niby miałby stwierdzić ?

Ekspert

> Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
> użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak
> w ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno
> nie zostanie przy słabym.

Nie wiem kto wymyślił, że "klient ma zawsze rację". Dla mnie to jedna
wielka głupota. Wyjaśnij mi jak klient może mieć rację o czymś o czym
nie ma zielonego pojęcia ? Co rozumiesz pod pojęciem "użeranie się z
dostawcą". Jeśli sytuacje jak poniżej to gratuluje.. naprawdę klient się
naużerał ze mną, bo nie chciałem naprawić komputera, żeby internet mu
działał. Oczywiście w cenie abonamentu.

> Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.

W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.