>>> JakiĹ› czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacjÄ…, ĹĽe nie
>>> działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
>>> przycisk na komputerze i mam czarny ekran". TĹ‚umaczenie, ĹĽe ja
>>> odpowiadam za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z
>>> 15minut.
>>
>> Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.
>
> W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.
w usłudze 8/8Mb/s za 100 złotych byłby serwis wszystkiego a pracownik
mógłby raz na 2 miesiące odwiedzać klienta i robić mu dobrze tłumacząc,
ĹĽe ma niezabezpieczone radio.
W usłudze 100/100 za 50 złotych nie ma na to miejsca
Icek
Received on Tue Mar 8 19:50:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 20:40:01 MET