Użytkownik "Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl>
>
> Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
> słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez cały
> czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.
>
> Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
> rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować ludziom,
> że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić wystarczą jakieś
> subiektywne testy przez nich przeprowadzone.
>
> Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i dopiero
> później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie). Jeżeli coś jest
> nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej podstawie można cokolwiek
> stwierdzić (czy ma rację czy nie).
Kto to niby miałby stwierdzić ?
> Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo należy
> wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.
Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak w
ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno nie
zostanie przy słabym.
>
> Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
> działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
> przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja odpowiadam
> za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z 15minut.
Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.
Received on Tue Mar 8 13:20:03 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 13:40:02 MET