Re: Info z UKE

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 13:17:51 MET

Użytkownik "Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl>

> [...]
> czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.
>
> Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
> rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować ludziom,
> że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić wystarczą jakieś
> subiektywne testy przez nich przeprowadzone.
>
> Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i dopiero
> później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie). Jeżeli coś jest
> nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej podstawie można cokolwiek

Kto to niby miałby stwierdzić ?

> Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo należy
> wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.

Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak w
ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno nie
zostanie przy słabym.

> Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
> działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
> przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja odpowiadam
> za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z 15minut.

Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.