Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:48:00 +0100, Lee napisa艂(a):
/.../
>
> I dlatego najpro艣ciej jest wprowadzi膰, zamiast tych wszystkich chorych
> proponowanych zapis贸w o gwarancjach na poziomie 90%, obowi膮zkowy wpis do
> umowy o szybko艣ci gwarantowanej. Wtedy brak szybko艣ci
> gwarantowanej->zg艂oszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
> godzin = mo偶liwo艣膰 z艂o偶enia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
> miesi臋cznego. A szybko艣ci gwarantowane ka偶dy ustali sobie sam i
> odpowiednio wyceni takie taryfy.
i przeczo艂ganie klient贸w obowi膮zkiem przeprowadzenia test贸w w odpowiednio
zdefiniowanym 艣rodowisku testowym.
Received on Tue Mar 8 13:40:04 2011
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 14:40:01 MET