W dniu 2011-03-08 13:38, Smok Eustachy pisze:
> Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:48:00 +0100, Lee napisa艂(a):
> /.../
>>
>> I dlatego najpro艣ciej jest wprowadzi膰, zamiast tych wszystkich chorych
>> proponowanych zapis贸w o gwarancjach na poziomie 90%, obowi膮zkowy wpis do
>> umowy o szybko艣ci gwarantowanej. Wtedy brak szybko艣ci
>> gwarantowanej->zg艂oszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
>> godzin = mo偶liwo艣膰 z艂o偶enia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
>> miesi臋cznego. A szybko艣ci gwarantowane ka偶dy ustali sobie sam i
>> odpowiednio wyceni takie taryfy.
>
> i przeczo艂ganie klient贸w obowi膮zkiem przeprowadzenia test贸w w odpowiednio
> zdefiniowanym 艣rodowisku testowym.
tak, cz臋sto klienci s膮dz膮, 偶e specjalne wymagania s膮 po to aby ich
"przeczo艂ga膰" gdy tak naprawd臋 to trzeba wykluczy膰 win臋 klienta.
W dobie router贸w, kt贸re s膮 bardzo popularne w艂amanie i korzystanie z
czyjego艣 netu jest naprawde popularne.
Icek
Received on Tue Mar 8 14:30:03 2011
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 14:40:01 MET