Re: przykład praktyczny :)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 09:31:46 MET

Dnia 2011-03-07, o godz. 16:27:26
Icek <icek@do.pl> napisał(a):

> jak nie masz dostępu do swojej infrastruktury 24x7x365 to masz
> problem. Ja bym nie zezwolił na taki stan. Często serwis naprawia u
> nas awarie w nietypowych godzinach. Czy to, że gdzieś skończył się
> prąd np. o 20 gdy spółdzielnia jest zamknięta to znaczy, że klient ma
> być bez internetu do rana ??

Problem jest taki że czasami nawet mając dostęp się nie dostaniesz bo
jakiś baran się uprze. Klej czy druty w zamku też przećwiczyłem a
uzyskanie zgody na rozwiercenie zamka nie moich drzwi trwało. I
niestety czasami jest tak że nie masz alternatywy by przenieść węzeł
gdzie indziej bo np. koszty wybudowania łącza są nieakceptowalne.

> nie prowokuj ;)
>
> http://allegro.pl/super-okazja-mazda-z-gazem-i1486026736.html
>
> Zalewasz 2 litry, jak się skończy to pchasz ;P

Nowy. I w typie Mazy 5 - to van a nie kombiak. Wiem bo sam mam 626 :-P

> oooooo ;) miałem. Mamy tam podtynkowe rury RL37. Mało tam miejsca.
> Mamy tam też już magistralę światłowodową.

A ja miałem żądanie zainstalowania instalacji przeciwpożarowej i po
przedstawieniu projektu zakaz położenia chociażby metra kabla i wbicia
jednego kołka czy gwoździa.

> raczyłem więc tym bardziej przez taki węzeł idzie większa ilość ruchu
> i brak UPSa niest nieodpowiedzialnością (w mojej ocenie)

Akurat tam gdzie miąłem problem jest ciut więcej urządzeń i UPS tylko
że niestety nie na kilkanaście godzin.

> Cały czas podkreślam: od Ciebie zależy jak awaryjną sieć budujesz

Nie masz racji bo część warunków zmienia się po budowie sieci. I często
o nich nie wiesz do czasu awarii. Możesz się oczywiście sądzić z
administratorem czy właścicielem ale jak napisałem to długotrwałe a
klientów i tak nie obchodzi.

Zdrówko