Re: przykład praktyczny :)

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 12:42:28 MET

> A ja miałem żądanie zainstalowania instalacji przeciwpożarowej i po
> przedstawieniu projektu zakaz położenia chociażby metra kabla i wbicia
> jednego kołka czy gwoździa.

dlatego tak ważny jest art 30 ustaw, żeby ukrócić wybryki zarządców i
spółdzielni.

> Akurat tam gdzie miąłem problem jest ciut więcej urządzeń i UPS tylko
> że niestety nie na kilkanaście godzin.

> Nie masz racji bo część warunków zmienia się po budowie sieci. I często
> o nich nie wiesz do czasu awarii. Możesz się oczywiście sądzić z
> administratorem czy właścicielem ale jak napisałem to długotrwałe a
> klientów i tak nie obchodzi.

eeeeee. Masz racje, czasami część warunków się zmienia ale jak masz duży
węzeł (> 500 osób) to przynajmniej u nas jest klimatyzacja, UPS, gsm,
złącze do agregatu. Klima jest serwisowana co 3 miesiące (badanie
organoleptyczne) i co 60 mycie/czyszczenie. Przy takim schemacie raczej
wiemy gdzie zmieniły się zamki.

Icek