Re: przykład praktyczny :)

Autor: Tomasz ÅšlÄ…ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 09:26:09 MET

W dniu 2011-03-07 16:28, Icek pisze:

> tak, parę razy też coś takiego u nas było ;)

Ja za to kilka lat temu odstawiłem numer w odwrotną stronę. Enea
przysłała info, że wyłączają prąd na cały dzień, w miejscu, gdzie mamy
duży węzeł. No to OK, agregat na hak do auta i jedziemy. O 'zamówionej
godzinie' prąd nadal jest. Godzinę później - również. No to zadzwoniłem
do Enea. Operator chyba spadł z krzesła (bo milczał chwilę), gdy
zapytałem "dlaczego jest prąd?" Okazało się, że wyłączyli tylko drugą
połowę ulicy.

:-)

--
ÅšlÄ…zak