Re: Info z UKE

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 08:44:20 MET

W dniu 2011-03-05 22:41, Tomasz ÅšlÄ…ski pisze:

> Problem wygenerowały GSMy. To ich reklamy zrobiły wodę z mózgu
> użytkownikom, wyrządzając przy okazji szkody w całej branży. No ale cóż
> - skoro w działach sprzedaży wszędzie zdaje się rządzić jogurt i pasta
> do zębów...

No wlasnie i chyba tutaj lezy problem. GSMy zamiast reklamowac MOBILNY
dostep do internetu (bo to wlasnie taka usluge de facto sprzedaja)
zaczely wciskac swoja oferte do domow jako alternatywe.
Jako rozwiazanie mobilne sprawdza sie dobrze, ale o tym w reklamach za
bardzo nie bylo (chyba tylko orange zakamuflowal slowo "mobile" w
ofercie. I to chyba sedno. Podejrzewam ze najwiecej reklamacji i
zarzutow tyczy sie wlasnie tego.

--
bluuu