Re: przykład praktyczny :)

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 17:01:47 MET
Message-ID: <il2vhi$lo3$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Icek wrote:

> jak nie masz dostępu do swojej infrastruktury 24x7x365 to masz problem. Ja
> bym nie zezwolił na taki stan. Często serwis naprawia u nas awarie w
> nietypowych godzinach. Czy to, że gdzieś skończył się prąd np. o 20 gdy
> spółdzielnia jest zamknięta to znaczy, że klient ma być bez internetu do
> rana ??

Bywają sytuacje, na które nie masz wpływu. Np. na niektórych obiektach
Emitela bez obsługi zdarza się, że jest pewien kłopot z dostępem. Oczywiście
np. technika z GSMów ma swoje karty i klucze i wchodzą kiedy chcą, nam
takich warunków nie udało się wynegocjować :(

-- 
Ślązak 
Received on Mon Mar 7 17:05:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 17:40:01 MET