Re: przykład praktyczny :)

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 14:28:02 MET
Message-ID: <il2mie$5jk$2@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-03-07 12:13, crazy bejbi pisze:
> W dniu 2011-03-07 09:33, Icek pisze:
>
>> polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
>> pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.
>
> oczywiście - u mnie też, tylko, że co innego naprawiać w sensie wymienić
> sprzęt, a co innego naprawiać w sensie - zmienić zupełnie dojście do
> budynku.
>
>> 37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak
>
> dokładnie tak ! 37 osób to dużo w jednym bloku. Tylko naprawę można
> robić, ale nie przebudować sieć i podłączać np. radio w północy :)
> wymiana połączenia z samego rana następnego dnia (nawet gdyby to była
> niedziela - ale jest dzień)

tak jak pisałem to kwestia naprawdę bardzo indywidualna.

Ja staram się tylko uświadomić, że w mojej ocenie awaryjność w 90%
zależy od operatora a sytuacje nieprzewidywalne są w mniejszości.

Icek
Received on Mon Mar 7 14:30:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 14:40:01 MET