Re: przykład praktyczny :)

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 09:56:17 MET

W dniu 2011-03-06 21:36, crazy bejbi pisze:

> ... to w myśl projektu nowej ustawy właśnie tracę 37 abonamentów x 49,20
> zł (abonament zakładamy, że podstawowy, choć pewnie część ma wyższy) =
> 1820,4 zl brutto I nie ma tu znaczenia, że pracownik był w niedzielę w
> terenie, zdiagnozował awarię, ale nie jest w stanie tego sam naprawić
> (choć odpowie na telefony, że jest awaria i że niestety nie naprawimy do
> jutra... i oczywiście mu jeszcze zapłacę za nadgodziny w niedzielę ...)

No widzisz, to ja tez dam przyklad z zycia.

Jest sobie firma stream, ktora to wykupuje lokalne sieci.

Kupili x lat temu siec mojego znajomego, do ktorej byli podpieci tesciowie.

Jak dowiedzialem sie, ze placa ponad 50 zl za 512kbit!!! to pierwsze, co
zrobilem, to zadzwonilem i pytam sie o zmiane taryfy.
Babeczka na infolinii mowi, ze nie ma mozliwosci technicznych (cala siec
w eth!) i przy przedluzeniu umowy na 18mc(!) moga zaoferowac 45 zl za
512kbit. Troche sie we mnie zagotowalo i .... znalazlem oferte lokalnej
kablowki - 8 mega za 60 zl.

Pewnego dnia brak netu. Po diagnozie - blad po stronie dostawcy. Telefon
do strima i odpowiedz: jest awaria, nie wiemy kiedy bedzie usunieta!
Takich przypadkow na terenie Sosnowca mam kilka.

Stream to juz raczej wiekszy (nie maly isp) i wali takie sciemy - takie
rzeczy nalezy pietnowac, a nie awarie kolegi ktora trwa pare/nascie godzin.

P.S.
Oczywiscie tesciowie sa juz klientami kablowki.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |