W dniu 2011-03-07 09:33, Icek pisze:
> polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
> pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.
oczywiście - u mnie też, tylko, że co innego naprawiać w sensie wymienić
sprzęt, a co innego naprawiać w sensie - zmienić zupełnie dojście do
budynku.
> 37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak
dokładnie tak ! 37 osób to dużo w jednym bloku. Tylko naprawę można
robić, ale nie przebudować sieć i podłączać np. radio w północy :)
wymiana połączenia z samego rana następnego dnia (nawet gdyby to była
niedziela - ale jest dzień)
wojtek
-- polecam stronę: www.nartyrowery.pl największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowymReceived on Mon Mar 7 12:15:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 12:40:01 MET