Re: przykład praktyczny :)

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 12:13:03 MET
Message-ID: <il2ejh$l5b$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-03-07 09:33, Icek pisze:

> polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
> pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.

oczywiście - u mnie też, tylko, że co innego naprawiać w sensie wymienić
sprzęt, a co innego naprawiać w sensie - zmienić zupełnie dojście do
budynku.

> 37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak

dokładnie tak ! 37 osób to dużo w jednym bloku. Tylko naprawę można
robić, ale nie przebudować sieć i podłączać np. radio w północy :)
wymiana połączenia z samego rana następnego dnia (nawet gdyby to była
niedziela - ale jest dzień)

wojtek

-- 
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym
Received on Mon Mar 7 12:15:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 12:40:01 MET