Re: Info z UKE

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 11:07:02 MET

W dniu 2011-03-07 10:20, Icek pisze:

> powiedz to klientom, którzy kupowali 1000/1 w dialogu

Miałem jednego z Dialogu. Wiem jaki to ból ....
Ale klient okazał się inteligentny i jest zadowolony.

> Wedle teoretycznych obliczeń da się wyciągnąć 1000/1. Wedle praktycznych
> 16/1 to już lekkie przegięcie a 20/1 niemal nie do osiągnięcia przy
> charakterystyce ruchu innej niż otwieranie stron WWW

Masz rację.
Mam statystyki dla każdego klienta (24/30/356) i nie zauważyliśmy aby
komuś się udało uzyskać przy 16 Mbit mniej niż 2 Mbit uploadu przy
normalnej pracy ---> kilka komputerów firmie.

Oczywiście jak klient zassie sobie pdf, film etc ... to tak będzie.

--
Art