Re: Info z UKE

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 12:00:05 MET

W dniu 2011-03-07 11:07, Ziolko pisze:

> Miałem jednego z Dialogu. Wiem jaki to ból ....
> Ale klient okazał się inteligentny i jest zadowolony.

> Masz rację.
> Mam statystyki dla każdego klienta (24/30/356) i nie zauważyliśmy aby
> komuś się udało uzyskać przy 16 Mbit mniej niż 2 Mbit uploadu przy
> normalnej pracy ---> kilka komputerów firmie.
>
> Oczywiście jak klient zassie sobie pdf, film etc ... to tak będzie.

no ale mówimy o teorii. Tak samo jak dokumenty operatora tj. zakładamy,
że do takiego łącza 1000/1 abonent podłącza jeden komputer i ściąga np.
jednego pdfa albo jeden sterownik ze strony producenta. ;)

Nikt na poziomie dokumentów urzędowo ustawowych nie może ściągać
torrentów czy udostępniać dowolnej maści piractwa.

Wogóle widzę tu miejsce dla ustawowego uregulowania piractwa. Zabrońmy
sprzedawania więcej niż 1Mb/s uploadu ;)

Icek