Re: Do wszystkich, a w tym niedowiark贸w :-)

Autor: karol <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 11:04:28 MET
Message-ID: <il2aj6$6hi$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Dnia 07.03.2011 10:56, DK pisze:
> U偶ytkownik karol napisa艂:
>
>> parzystych inne ni偶 nieparzystych.... Przykro mi kolego ale w tej kwesti
>> widze, 偶e masz mgliste poj臋cie. Powt贸rze cen nie mo偶na r贸偶nicowa膰 a
>> je艣li tak robisz to si臋 sam prosisz o wielkie k艂opoty w wrazie jak Cie
>> jakis abon. gdzie艣 poda...My艣l臋, 偶e wyja艣ni艂em co mia艂em na my艣li.
>>
>>
>
> Chyba sie mylisz, taka Multimedia od zarania dziejow ma rozne ceny na
> telewizje w zaleznosci od miasta i krzywda im sie nie dzieje. I sa to
> oficjalne ceny cennikowe, cenniki sa rozne dla poszczegolnych miast.
> Tak samo potrafia dac rozne promocje na dostep do internetu w zaleznosci
> od ulicy, ulice/osiedla, gdzie maja konkurencje w postaci np. Vectry,
> maja lepsze promocje niz ulice/osiedla, na ktorych konkurencji brak.
> Nawet w jednym miescie. Podobnie robi Vectra (lokalne promocje).
> Dopoki nie udowodni sie cen dumpingowych to raczej mozna ich cmoknac...
>
>
> pozdr.
Zobacz jakie by艂y kary nak艂adane na Multimedia i UPC w zwi膮zku z takimi
praktykami, to, 偶e kto艣 tak robi nie oznacza, 偶e to jest zgodne z prawem
i tak by膰 powinno, za to w艂asnie powinno si臋 wzi膮c te偶 UKE a 艣rednio im
z tym idzie. Ludzie przywykli do tego, 偶e tak jest i stawiaj膮 to za
wzorzec.
Received on Mon Mar 7 11:05:03 2011

To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 11:40:01 MET