Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: karol <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:24:43 MET

Dnia 07.03.2011 10:16, Icek pisze:

> A co do samej różnicy w cenie to możesz cobie mieć różną ofertę z
> podziałem na mieszkania parzyste i nieparzyste dyskryminując np. tych z
> mieszkań nieparzystych i ustawa nie powinna tego regulować a jedynie rynek.

Podam Ci przykład który chyba zakończy ten temat. Wyobraź sobie, że
jesteś średnim ISP na danym bloku. Wchodze też tam ja jako wielka
korporacja i dam ludziom intenet o większej prędkości podpisze z nimi
umowy na 24 m-c i to wszystko dajmy na to za 5 zł. Wszyscy przechodzą do
firmy z kapitałem zagranicznym która sobie odbije oczywistą stratę w
danym bloku na reszcie abonentów bo tam beda mieli inne "promocje" a Ty
jako mały/średni ISP bankrutujesz bo nowy operator zrobi to samo na
kolejnych budynkach, po czym jak doprowadzi, że się wyniesiesz i
podniesie ceny w ramach przysługi dla abonenta. Czy teraz jest jasne o
czym mówie? Swoja drogą zrob tak jak piszesz, że ceny w mieszkaniach
parzystych inne niż nieparzystych.... Przykro mi kolego ale w tej kwesti
widze, że masz mgliste pojęcie. Powtórze cen nie można różnicować a
jeśli tak robisz to się sam prosisz o wielkie kłopoty w wrazie jak Cie
jakis abon. gdzieś poda...Myślę, że wyjaśniłem co miałem na myśli.

Karol