Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:56:41 MET

Użytkownik karol napisał:

> parzystych inne niż nieparzystych.... Przykro mi kolego ale w tej kwesti
> widze, że masz mgliste pojęcie. Powtórze cen nie można różnicować a
> jeśli tak robisz to się sam prosisz o wielkie kłopoty w wrazie jak Cie
> jakis abon. gdzieś poda...Myślę, że wyjaśniłem co miałem na myśli.

Chyba sie mylisz, taka Multimedia od zarania dziejow ma rozne ceny na
telewizje w zaleznosci od miasta i krzywda im sie nie dzieje. I sa to
oficjalne ceny cennikowe, cenniki sa rozne dla poszczegolnych miast.
Tak samo potrafia dac rozne promocje na dostep do internetu w zaleznosci
od ulicy, ulice/osiedla, gdzie maja konkurencje w postaci np. Vectry,
maja lepsze promocje niz ulice/osiedla, na ktorych konkurencji brak.
Nawet w jednym miescie. Podobnie robi Vectra (lokalne promocje).
Dopoki nie udowodni sie cen dumpingowych to raczej mozna ich cmoknac...

pozdr.