Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:16:44 MET

W dniu 2011-03-07 09:56, karol pisze:

> Nie rozumiesz tematu. Nikt nie pisał o wisiach itp. Przemyśl jeszcze
> raz to co napisałem i wyobraź sobie dwa bloki oddalone o 20m i różne
> ceny. Pomijając fakt czemu one takie są nie moga być różne dla tej samej
> usługi u tego samego operatora jeśli tego nie rozumiesz to już nie mój
> problem :) Wcale nie polega to na regulacji rynku ale na obowiÄ…zujÄ…cym w
> Polsce prawie własnie tu powinno wykazywać się UKE nie w kwestiach o
> których mają mgliste pojęcie.

i zdrowa dobra konkurencja w której dowolny operator mógłby świadczyć
usługi w takim bloku gwarantuję Ci, że klient wybrałby lepszą i tańszą
ofertÄ™.

A co do samej różnicy w cenie to możesz cobie mieć różną ofertę z
podziałem na mieszkania parzyste i nieparzyste dyskryminując np. tych z
mieszkań nieparzystych i ustawa nie powinna tego regulować a jedynie rynek.

Icek