Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: karol <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 08:28:26 MET

Dnia 07.03.2011 08:01, Mikołaj Jopczyński pisze:

> Uf uf uf ;)
>
> a na powazniej - mysle, ze czesciowym rozwiazaniem problemu sprzetu u
> klienta jest .... magiczna plytka/pendrive - z linuxem - live.
>
> Wiekszosc sprzetow obsluzy, bedzie tez takie narzedzie idiotoodporne.
>
> Tlumaczenie, ze klient ma za slaby router - a od kogo wiekszosc klientow
> bierze sprzet? Od dostawcy - wiec to w jego interesie jest, by ten
> router byl odpowiedni.
>
> A jak klient kupuje sam, swoj - wolnoc tomku w soim domku - w tym
> momenecie odpowiedzialnosc operatora konczy sie na gniazdku/rjtce ze
> [...]

Ale powiedz mi jak to się ma do sprawy. Kluczowy problem to to, że wiele
osób nie może zrozumieć, iż do końcowych abonentów nigdy nie dawało się
100% rezerwacji pasma, a artykuł w gazecie chce społeczeństwu wmówic, że
za te 30 - 50 zł za net to najlepiej niech abonenet ma SLA na poziomie
99,9999(9)%.

Napisze też to co było wcześniej w wątku. Twierdzenie, że każdy operator
nie poda takiej prędkości jak w umowie jest błędne i krzywdzące dla
wielu. Nie trzeba jednak wmawać ludziom, że należy im się coś innego, bo
gdyby było rozumowanie gazety w społeczeństwie to żadne DDoS'y nie miały
by racji bytu, przecież każdy miałby nie wiadomo jak wielkie
przepustowości, że leszczem by to przełknął.

Podpisze się pod tym co pisał Daniel. Trzeba walczyć z nieuczciwymi
reklamami! Nie wolno wmawiać ludziom, że internet działa inaczej jak np.
korki na autostradach zachodnich w dniach rozpoczęcia wakacji....

Moim zdaniem jakieś sondy to poroniony pomysł! Nabijanie tylko kasy na
nikomu nie potrzebny sprzęt (bo UKE czy Ministrestwo za to nie zapłaci).
Jeśli UKE chce sprawdzać niech robi to u konkretnych ludzi może ich
sobie losowo wybierać. URTiP tez kontroluje sprawdzajac u koncowego
abonenta w razie gdy ktoś do nich zgłosi skarge.

karol